Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

tråkigt är förnamnet

Av Jessica - 6 januari 2010 16:14

Men hallå var är alla..??

Okej jag kanske inte är den mest effektiva anställda idag men vi har haft sammanlagt 9 st kunder idag vilket är råå dåligt.. jag har redan gjort allt som behövs göras inför imon så vad ska man göra nu?? passar på att blogga lite eftersom jag sällan hinner det nu för tiden.


Ska väl förbereda inför en lite tidigare stängning idag med tanke på bristen på kunder..sorgligt!!

Efter jobbet ska jag och pappsen åka och hälsa på mormor min.. Söta lilla mormor. Har tyvärr inte hunnit hälsa på henne under julen nu men jag har iaf skickat lite blommor och ett kort till henne :D


Imon blir det tidig morgon, ska ta mig ut till hallarna för att shoppa lite till butiken, vi skylltade om igår och upptäckte då att vi har så tomt med blommor nu efter jul. Jag har dock lyckats skrapa ihop en REA-hörna med saker som vi vill bli av med. *hoppas*

Det svåra är att köpa rätt färger..Rött funkar inte längre eftersom julen är slut och folk har tröttnat, vitt är lite tråkigt och det har vi så mycket av ändå, Limegrönt har jag kört i hela det "stora" rummet tillsammans med vitt och svart. Det är väldigt fräscht och varken juligt eller vårigt. Påskfärgerna kan vi ju inte börja med riktigt än heller :S

Jag får väl se vad jag hittar i hallarna som passar nu i det här tråkiga mellantiderna... Önska mig lycka till.


hörs snart igen hoppas jag... Puss och kramar J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 2 april 2010 20:01

ja herre gud vad tiden går snabbt... april redan jag har varit jätte dålig på att uppdatera.. haft så mycket att göra.   det är väl bara att sätta igång. Pappa är på bättringsvägen, ligger dock kvar på sjukhuset, har gått 2 månader ganska exa...

Av Jessica - 14 mars 2010 21:33

Nu får det vara nog på gnäll..dags för att sparka sig själv i baken. Nu när vi ändå letar lägenhet så kan jag väll lika gärna ta resten på en å samma gång! I veckan nu sa jag upp mig från det jobbet jag har eftersom jag har blivit erbjuden ett anna...

Av Jessica - 4 mars 2010 21:55

oj hoppsan jag e lite dålig på att uppdatera... :S   jag ni radhuset blev det inte.. det gick upp mer än vi ville eller kände att det var värt! Har däremot kommit fram till att det blir en lägenhet på kruthornsvägen här i S-tuna i stället..   ...

Av Jessica - 21 februari 2010 20:08

jag håller nog på att spara till vuxenpoäng inför pensionen hhehe..   Vi var faktiskt på husvisning idag..underbart radhus bara en liten bit från där vi redan bor.. Vi bor i hyreslägenhet på 54 m2 å de känns lite litet om vi ska bli flera i famil...

Av Jessica - 15 februari 2010 16:16

Mitt liv i ett nötskal... Jobb, jobb, jobb och jobb... alla hjärtans dag.. den jäkeln som kom på den dagen ska hängas för att han ger mig så mycket jobb hehe.. jo visst personligen tyker ja om alla hjärtans..när man har någon att fira den med såk...

Presentation


MITT LIV BLAND BLOMMOR OCH BIN I STORSTAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Din Röst !

Vilket pojknamn är din favorit?
 Leo
 Sixten
 Mikael
 Elias
 Oliver
 Linus
 Emil
 Liam
 Arn
 Hugo

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards