Alla inlägg under mars 2010

Av Jessica - 14 mars 2010 21:33

Nu får det vara nog på gnäll..dags för att sparka sig själv i baken. Nu när vi ändå letar lägenhet så kan jag väll lika gärna ta resten på en å samma gång!

I veckan nu sa jag upp mig från det jobbet jag har eftersom jag har blivit erbjuden ett annat jobb påplantagen istället!


så kunde man bocka av det...

*Lägenhet

*Nytt jobb

Men ... nu har jag även på allvar börjat ta min diet å träning på allvar!! har blivit så peppad nu av allt som händer å de fina vädret som har börjat komma.

Jag har nu i ca 3 veckor undvikit att äta ris pasta och potatis och har bara ätit sallad istället till. Socker har dragits ner på visäntligt samt mina vanliga kaffelatte består nu förtiden endast av lättmjölk och utan socker..STOLT!


ja känner mig faktiskt bättre...får inte min matkoma längre varje gång ja äter.

Dessutom går jag på vattengympa 2 ggr i veckans samt tar promenader på morgonen innan frukost! nu jävlar fåpr det vara nog på de där extrakilona!!

Micke tycker att jag e riktigt fin som jag är nu men ja känner mig inte fin längre..nää fan bort med fettet nu vill jag inte mer.. träna träna träna..ja har fått dille på de dära nu. Det roliga är att efter man har vant sig vid att äta massa sallad så blir man faktiskt äcklad av alla kolhydrater å fett :S fy ja har slutat med skräpmat.. bojkottade en hamburgare som micke köpte åt mig igår..  jag sket i att äta istället..!! lite ska ja kunna gå ner iaf :D


önska mig lycka till!

Av Jessica - 4 mars 2010 21:55

oj hoppsan jag e lite dålig på att uppdatera... :S


jag ni radhuset blev det inte.. det gick upp mer än vi ville eller kände att det var värt! Har däremot kommit fram till att det blir en lägenhet på kruthornsvägen här i S-tuna i stället..


Vi hittade en som vi budade på och van men säljaren villle att vi skulle flytta in redan 1½ vecka senare :S ingen människa kan väl hyra ut sin lägenhet och hinna flytta på en vecka.. alternativet att betala dubbla hyror i 3 månader :S GLÖM DE!! Så vi bestämde oss för att strunta i allt och dra oss ur. Hittade nu bara någon dag senare ett likadan lägenhet fast högst upp, där vi slipper grannarna iaf ovanför :D hur bra som helst!

Visningen är inte förens 14/3 men vi vet redan hur den ser ut så vi har redan lagt ett  bud så får säljaren bestämma sig om dom vill ställa in visningarna eller inte.. vi hoppas på det bästa iaf..


ja sitter här i soffan och tittar på honom i smyg... tittar på min älskling.. mitt hjärta min älskade älskade Micke ! fasiken vad jag älskar honom..å vet ni vad..jag vet att han älskar mig lika fasligt mycke tillbaka   


Det känns så rätt.. så bra..jag vill verkligen vara med honom, bo med honom, skaffa familj med honom.. jag är stolt över att jag får vara hans!

HiHi ja känner mig som en liten tonårsflicka igen.. helt otroligt att man fortfarande efter mer än 1½ år har fjärilar i magen och blir alldeless till sig bara att prata om honom.. att fortfarande efter den här tiden ha samma glöd om inte mer glöd till och med!!! otroligt.. ja hade nästan räknat med att de skulle ha avtagit lite nu men icke sa nicke... wiiiiieeeeeee I LÖÖÖV HIM!!


Ja... somliga har tur.. att hitta den som förgyller ens vardag när man kommer hem från jobbet och som bryr sig om en s¨å otroligt mycket, de e så mysigt!


uppdaterar er om hur lägenhetsköpet går..


Pappa håller äntligen på att bli lite bättre.. Han har legat inne sedan den 3/2.. igår fick han dricka sitt första glas vatten så det måste ju betyda att han e på bättringsvägen. Sjukgymnasten får honom att gå och stå lite samt sitta litet tag i fotöljen. Tyvärr har han blivit så tunn.. gått ner 7 kg å så var han ganska tunn sedan tidigare.. han får komma hem till mig och M å äta upp sig lite när han får komma ut igen! jag saknar honom såååå mycket.. saknar att få ringa honom och prata med honom när jag vill.. Min pappa är mitt guldhjärta.. min trygghet. Han som alltid har svar på asker och som alltid tröstar och hjälper.. jag saknar honom! pappsen min I LOVE U.


ses å höres




Presentation


MITT LIV BLAND BLOMMOR OCH BIN I STORSTAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Din Röst !

Vilket pojknamn är din favorit?
 Leo
 Sixten
 Mikael
 Elias
 Oliver
 Linus
 Emil
 Liam
 Arn
 Hugo

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards