Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Helgens bravader

Av Jessica - 17 januari 2010 20:05

Då var det snart slut på det roliga... men men jag ska verkligen inte klaga.

I fredags träffade jag Anna efter jobbet..vi käkade kinamat tillsammans ombord på båten å sen började förfestandet tillsammans med ombytet.

Hade riktigt roligt... drog fram gamla cd skivor och lyssnade på bortglömda men jäkligt bra låtar.  vi kan verkligen ha roligt tillsammans, med anna är man avslappnad och bara alltid glad. Hon får mig att må bra.


Finklädda och runda under fötterna blev klockan bara mer å mer.. Vi gick inte ut förens kl 02 å hamnade på Ambasadeur.. ärligt talat var det den sämsta kvällen jag har haft där någonsin. Vi brukar gå dit pga musiken men va F*N Dj,n var ju så råå sämst att vi bara drack upp drinkarna och bestämde oss för att gå tillbaka hem för musiken och festandet var fasiken så mycket bättre där. Hamnade på 7-eleven påvägen för ja var såå sugen på en brownie. När vi står i kassan och hade plockat på oss de ena efter det andra å anna ska betala så kommer en snubbe fram å erbjuder sig att betala..erbjöd å erbjöd kan ja inte kalla det utan han trängde sig mellan oss och bara gav fram pengarna till kassören. ... jaha... oj.. tack det var ju jätte snällt! 

- Ha en trevligt fortsatt kväll, sa han å gick...

okej,,,schysst!!


Nu ska ja berätta den riktigt lääääskiga biten.. när vi går över bron så går det en kille på andra sidan bron lite snett bakom oss.. ja känner att han sneglar på oss hela tiden när vi går där å sen när vi kommit över  till andra sidan vänder ja mig om för att försäkra att han inte följer efter oss å då hör han att vi pratat på svenska med varandra å då skriker han med armarna utfrån sidorna

: ARE U TALKI'N TOO MEEE? FUCKING BITCHES..HUUH..ARE U TALKING TO ME??

Anna svarade: No we'r not talki'n  to you..

då tog ja tag i annas arm å sa gåå bara gåå snabbt..

Den där vägen e så läskig för den e inte upplyst å det finns inga människor där om det skulle hända något..'

Med honom efter oss skrikandes började ja få panik.. ja tänkte så länge vi hinner fram till muren där borta är det bara att skrika för full hals för det bor massa folk där.. bara vi hinenr dit tänkte jag..de var en liten kurva å då började vi småspringa  lite..Anna sa vi ringer till poliser å fick upp telefonen å slog 112... shiit aldrig varit så rädd förrut asså... vi spang hem å vände oss om hela tiden för att han inte skulle se vart vi bodde.. Polisen försökte lugna ner Anna och fråga om signaliment..han sa att en patrull var i närheten så han skulle skicka dom en runda så vi var i säkerhet!! Oj Oj Oj.. shit hjärtat slog.. då var man inte full längre kan ja säga..

Anna var söt och sov tillsammans med mig den natten så ja inte skulle vara själv ifall han kom tillbaka..det kändes jätte skönt faktiskt.. tack sötnosen!!


Hur som bra mår vi.. idag asså ahhaah men inte igår Anna var sååå bakis..lilla vän.. ja hade bara huvudvärk.. Micke gjorde Frukost/Lunch å skickade in mig i duschen.. sen mådde jag ganska bra!!  Somnade dock i soffan vid typ 4  brevvid micke och sov typ en timme.. det var skönt sen var resten av kvällen bra..käkade pizza och kollade på film Terminator salvation den var ganska bra faktiskt..


Idag fick man sovmorgon..guud va skönt.. de är så mysigt att få vakna brevid min älskling.. Vi bestämde oss för att gå på cosmonova idag/kväll. Vi åkte in ti stan å käkade Gormetrulle på ett ställe som M har pratat om så mycket.. det var jätte gott!! sen blev de cosmonova.. absolut inge fel på själva filmen menvi blev besvikna över att filmen inte var i full-duk.. den avr bara som en vanlig bioduk fast lite större.. hade varit roligare om filmen hade varit i fullsorlek eftersom det var i 3D.. Men men,,,

Nu är det datan och tvn som gäller..hihi som vaanligt.. pussas med älsklingen!!


ses å hörs..nästa inlägg blir säkert om nå viktigare hehe

PoK jay jay

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 2 april 2010 20:01

ja herre gud vad tiden går snabbt... april redan jag har varit jätte dålig på att uppdatera.. haft så mycket att göra.   det är väl bara att sätta igång. Pappa är på bättringsvägen, ligger dock kvar på sjukhuset, har gått 2 månader ganska exa...

Av Jessica - 14 mars 2010 21:33

Nu får det vara nog på gnäll..dags för att sparka sig själv i baken. Nu när vi ändå letar lägenhet så kan jag väll lika gärna ta resten på en å samma gång! I veckan nu sa jag upp mig från det jobbet jag har eftersom jag har blivit erbjuden ett anna...

Av Jessica - 4 mars 2010 21:55

oj hoppsan jag e lite dålig på att uppdatera... :S   jag ni radhuset blev det inte.. det gick upp mer än vi ville eller kände att det var värt! Har däremot kommit fram till att det blir en lägenhet på kruthornsvägen här i S-tuna i stället..   ...

Av Jessica - 21 februari 2010 20:08

jag håller nog på att spara till vuxenpoäng inför pensionen hhehe..   Vi var faktiskt på husvisning idag..underbart radhus bara en liten bit från där vi redan bor.. Vi bor i hyreslägenhet på 54 m2 å de känns lite litet om vi ska bli flera i famil...

Av Jessica - 15 februari 2010 16:16

Mitt liv i ett nötskal... Jobb, jobb, jobb och jobb... alla hjärtans dag.. den jäkeln som kom på den dagen ska hängas för att han ger mig så mycket jobb hehe.. jo visst personligen tyker ja om alla hjärtans..när man har någon att fira den med såk...

Presentation


MITT LIV BLAND BLOMMOR OCH BIN I STORSTAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Din Röst !

Vilket pojknamn är din favorit?
 Leo
 Sixten
 Mikael
 Elias
 Oliver
 Linus
 Emil
 Liam
 Arn
 Hugo

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards