Alla inlägg under april 2010

Av Jessica - 2 april 2010 20:01

ja herre gud vad tiden går snabbt... april redan

jag har varit jätte dålig på att uppdatera.. haft så mycket att göra.


det är väl bara att sätta igång.

Pappa är på bättringsvägen, ligger dock kvar på sjukhuset, har gått 2 månader ganska exakt. Han har fått börja äta yoghurt och dricka saft men tyvärr har han fått 2 blodproppar i vänsterbenet. Han ska flyttas snart till ett rehabiliteringshem där han ska få börja äta på allvar och träna sjukgymnastik. Han ser verkligen fram emot att slippa vara kvar där. stackars pappa, han längtar hem nu!


Lägenheterna fick vi inte någon av dom. ena tackade vi nej till, den andra ville inte säljarna sälja för det priset trotts att vi la 200 000 över utgångspriset. Dom trodde tydligen att dom skulle få mer för den vilket jag starkt tvivlar på att dom kommer att få! Lycka till säger jag bara.. så det är bara att leta vidare elelr så skiter vi i allt!


Jag har ju bytt jobb också nu vilket jag är jätte glad över! Det är super roligt, lite slitet eftersom det är mer kroppsarbete men det är jätte kul att få fler och nya kollegor och få ny erfarenhet...

jag har jobbar ganska mycket nu sen jag började 18 mars men snart får jag lite mer ledigt haha..


går super bra här hemma med älsklingen.. vi har stora planer tillsammans! älskar verkligen honom min lilla guldklimp!  vi passar så bra ihop. vill inte vara med någon annan än honom!


Våren är äntligen här, snart ska de cyklas till jobbet och M tog ut sin sportbil ur garaget idag.. längtar efter att ta en tur i den :D

glad påsk allihopa... Massa kramar jessi och M!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MITT LIV BLAND BLOMMOR OCH BIN I STORSTAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Din Röst !

Vilket pojknamn är din favorit?
 Leo
 Sixten
 Mikael
 Elias
 Oliver
 Linus
 Emil
 Liam
 Arn
 Hugo

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards