Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

superfredag med lördagsmys

Av Jessica - 9 januari 2010 17:01

Jag tog tag i saken igår och frågade Jeanette som ja jobbar med om hon hade lust att ses efter jobbet å ta ett par drinkar och snacka lite.. Vi skulle ses i stan vid 10 tiden och se var vi skulle ta vägen. pratade med angelica när ja kom hem å hon ville gärna följa med oss ut.  Angelica käkade middag hos mig å M å sen åkte vi tillsammans in till stan för att möta upp jeanette.


Började med lite drinkar på Arken och nilla (angelicas kompis) anslöt sig till oss. Rätt som de var skulle stället stänga fast vi var inte alls redo att åka hem så de fick bli 54 efter. Jösses vad vi dansade..och SKRATTADE..var länge sen ja ahde så roligt.. men andra tjejer hehe ja som har svårt för att umgås me vissa tjejer men vi hade verkligen jääätte roligt. Det var skänt att få komma ut å göra något å inte bara sitta hemma som vanligt.   M var vaken när ja kom hem..han hade väntat på mig å tänt ljus i lägenheten...så myyysigt att komma hem till !


Vaknade inte bakfull faktiskt, jätte skönt men där emot fick jag vakna i lugn och ro tillsammans med den jag älskar mest av allt och bara ligga och gosa ett bra tag innan det var dags för "frukost". Vi har varit lite busiga idag..skrattat busat, kittlats, kladdat smör på varandra. En sån där mysig skön å rolig dag när man njuter tillsammans.  Ikväll får jag min sköna ensamma hemmakväll.. M ska till sin kompis å spela PS. man behöver faktiskt vara ifrån varandra lite oxå speciellt när man bor ihop å ses varje dag iallafall. Så vi ska äta kinamat till middag sen åker han iväg, då ska ja duscha å unna mig lite lyx och ompyssling utav mig själv. sitta vid datan å tvn kanske blir lite ps oxå ;)


ha en trevlig helg allihoppa!!!

Miss J.J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 2 april 2010 20:01

ja herre gud vad tiden går snabbt... april redan jag har varit jätte dålig på att uppdatera.. haft så mycket att göra.   det är väl bara att sätta igång. Pappa är på bättringsvägen, ligger dock kvar på sjukhuset, har gått 2 månader ganska exa...

Av Jessica - 14 mars 2010 21:33

Nu får det vara nog på gnäll..dags för att sparka sig själv i baken. Nu när vi ändå letar lägenhet så kan jag väll lika gärna ta resten på en å samma gång! I veckan nu sa jag upp mig från det jobbet jag har eftersom jag har blivit erbjuden ett anna...

Av Jessica - 4 mars 2010 21:55

oj hoppsan jag e lite dålig på att uppdatera... :S   jag ni radhuset blev det inte.. det gick upp mer än vi ville eller kände att det var värt! Har däremot kommit fram till att det blir en lägenhet på kruthornsvägen här i S-tuna i stället..   ...

Av Jessica - 21 februari 2010 20:08

jag håller nog på att spara till vuxenpoäng inför pensionen hhehe..   Vi var faktiskt på husvisning idag..underbart radhus bara en liten bit från där vi redan bor.. Vi bor i hyreslägenhet på 54 m2 å de känns lite litet om vi ska bli flera i famil...

Av Jessica - 15 februari 2010 16:16

Mitt liv i ett nötskal... Jobb, jobb, jobb och jobb... alla hjärtans dag.. den jäkeln som kom på den dagen ska hängas för att han ger mig så mycket jobb hehe.. jo visst personligen tyker ja om alla hjärtans..när man har någon att fira den med såk...

Presentation


MITT LIV BLAND BLOMMOR OCH BIN I STORSTAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Din Röst !

Vilket pojknamn är din favorit?
 Leo
 Sixten
 Mikael
 Elias
 Oliver
 Linus
 Emil
 Liam
 Arn
 Hugo

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards