Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

sparka mig själv i baken!!

Av Jessica - 14 mars 2010 21:33

Nu får det vara nog på gnäll..dags för att sparka sig själv i baken. Nu när vi ändå letar lägenhet så kan jag väll lika gärna ta resten på en å samma gång!

I veckan nu sa jag upp mig från det jobbet jag har eftersom jag har blivit erbjuden ett annat jobb påplantagen istället!


så kunde man bocka av det...

*Lägenhet

*Nytt jobb

Men ... nu har jag även på allvar börjat ta min diet å träning på allvar!! har blivit så peppad nu av allt som händer å de fina vädret som har börjat komma.

Jag har nu i ca 3 veckor undvikit att äta ris pasta och potatis och har bara ätit sallad istället till. Socker har dragits ner på visäntligt samt mina vanliga kaffelatte består nu förtiden endast av lättmjölk och utan socker..STOLT!


ja känner mig faktiskt bättre...får inte min matkoma längre varje gång ja äter.

Dessutom går jag på vattengympa 2 ggr i veckans samt tar promenader på morgonen innan frukost! nu jävlar fåpr det vara nog på de där extrakilona!!

Micke tycker att jag e riktigt fin som jag är nu men ja känner mig inte fin längre..nää fan bort med fettet nu vill jag inte mer.. träna träna träna..ja har fått dille på de dära nu. Det roliga är att efter man har vant sig vid att äta massa sallad så blir man faktiskt äcklad av alla kolhydrater å fett :S fy ja har slutat med skräpmat.. bojkottade en hamburgare som micke köpte åt mig igår..  jag sket i att äta istället..!! lite ska ja kunna gå ner iaf :D


önska mig lycka till!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 2 april 2010 20:01

ja herre gud vad tiden går snabbt... april redan jag har varit jätte dålig på att uppdatera.. haft så mycket att göra.   det är väl bara att sätta igång. Pappa är på bättringsvägen, ligger dock kvar på sjukhuset, har gått 2 månader ganska exa...

Av Jessica - 4 mars 2010 21:55

oj hoppsan jag e lite dålig på att uppdatera... :S   jag ni radhuset blev det inte.. det gick upp mer än vi ville eller kände att det var värt! Har däremot kommit fram till att det blir en lägenhet på kruthornsvägen här i S-tuna i stället..   ...

Av Jessica - 21 februari 2010 20:08

jag håller nog på att spara till vuxenpoäng inför pensionen hhehe..   Vi var faktiskt på husvisning idag..underbart radhus bara en liten bit från där vi redan bor.. Vi bor i hyreslägenhet på 54 m2 å de känns lite litet om vi ska bli flera i famil...

Av Jessica - 15 februari 2010 16:16

Mitt liv i ett nötskal... Jobb, jobb, jobb och jobb... alla hjärtans dag.. den jäkeln som kom på den dagen ska hängas för att han ger mig så mycket jobb hehe.. jo visst personligen tyker ja om alla hjärtans..när man har någon att fira den med såk...

Av Jessica - 4 februari 2010 22:51


Tisdagen 2/2 opererade min älskade pappa ryggen för diskbrock.. han har länge sett fram emot den här operationen eftersom han inte längre vill gå runt och ha ont hela tiden. kota nr 4 skulle fixas och ljusteras på honom (vilket är ganska långt ner i ...

Presentation


MITT LIV BLAND BLOMMOR OCH BIN I STORSTAN

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Din Röst !

Vilket pojknamn är din favorit?
 Leo
 Sixten
 Mikael
 Elias
 Oliver
 Linus
 Emil
 Liam
 Arn
 Hugo

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards